czwartek, 25 lutego 2010

Do przeprowadzki dni kolejno odlicz... i CANDY:))

Ach...Dużo się dzieje a czasu jak na receptę..Teraz skradłam sobie właśnie kilka chwil,aby nadrobić swoje zaległości wpisowe..Przede wszystkim bardzo się cieszę ze swoich pierwszych blogowych znajomości..To naprawdę bardzo miłe! i takie szczere:))dziękuję Sylwi za cenne adresy internetowe,pochłonęły mnie bez reszty..A naszej najzdolniejszej Itce za wskazówki krok po kroku:)

Przeprowadzka przeciąga się niezależnie od nas..Już mamy serdecznie dosyć wszystkich majstrów, plączą się ciągle a już ich dawno miało nie być. Najbardziej winni są stolarze, kilkakrotnie musieli poprawiać schody..a to odcień jednego stopnie nie taki, a to tralki nie równo..ach..Posprzątane już było tak ładnie z tego wszechobecnego pyłu, a przez te ostatnie szlify znów jest poczucie bałaganu..Tak czy inaczej zamierzamy się przeprowadzić w przyszły czwartek..Wreszcie lada dzień wjadę tam z wszystkimi ozdobami,obrazkami, wikliną itp. Na razie łyso, ale zapewniam Was, że kilka kartoników dzielnie czeka aż zostaną opróżnione..Aż mi ręce drżą na myśl o tej chwili :))
Widok na dół:



Blat kuchenny jest zupełnie naturalny,ale właśnie taki się nam marzył..
Drzwi wewnętrzne powstawiane już w całym domu.Też były przeboje..nie dość, że na realizację zamówienia czekaliśmy 6 tygodni, to jeszcze jedna para drzwi  błędna- zamiast prawych przyszła lewa..i znowu czekanie6 tygodni.. Kilka dni temu  nareszcie akcja drzwi zakończona..
Wyglądają pięknie,są matowe i takie naturalne. Długo poszukiwane klamki też prezentują się tak jak miały..









Klamka wejściowa,też trochę trwała zabawa w kotka i myszkę


Nasza sypialnia z łóżkiem chwilowo bez materaca:


Pokój Dawidkowy już Wam znany..Jego mebelki przewiezione zostaną ostatnie...


Czekamy jeszcze tylko na szafkę do łazienki,"robi się"..a że nawymyślana, to czekamy(choć w zasadzie prosta) Jak będzie gotowa to  się pochwalę:)
Do salonu dumnie wjechały już kanapy, moje wymarzone..już od dawna o takich marzyłam:)
Za bardzo nie wiem jak je ustawić, by było przestrzennie, ale i wygodnie i by ładnie się prezentowały. Na razie postawiliśmy je w "L-kę",ale znając siebie jeszcze wypróbuję wszystkie możliwe ustawienia. A więc w wersji roboczej wygląda to tak :

Kosz na drewienko już czeka..zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia..SZukam na okna takiej roletki..Czy wiecie może gdzie taka dostanę? ostatecznie uszyję..

Szukam teraz też stołu do tych kanap.Oczywiście dokładnie wiem, jak ma on wyglądać, ale nigdzie nie mogę dostać... Szukam okrągłego bądż owalnego, na pięknych rzeżbionych - albo chociaż ładnie wygiętych-nogach, najchętniej z dekorami.. Białe nogi, blat patyna..Wiem, że dokładnie wiecie o czym myślę..Szukam na starociach, ale nic nie znajduję :(( Najchętniej przygarnęłabym jakiegoś wiekowego staruszka i potraktowała go z miłością kilkoma warstwami farby..Widziałam takie cudo u Małgosi z LowFlyingAngels..Dokładnie o takim marzę..Czy macie jakieś ciekawe namiary?????

Przy okazji polowań na różne różności zwlekłam do domu wczoraj kilka przedmiocików,  z których się Baaardzo cieszę..
Po pierwsze poszewka na poduszkę,która może służyć także jako serwetka :)


po drugie - cudny szklany pojemnik , z przynoszącym szczęście kogutkiem ;)


po trzecie: prawie-kryształowy śliczny pojemniczek. Zakochałam się w tym słodziasku..Kupiłam go z przeznaczeniem na płatki kosmetyczne, ale  mam na niego już tysiąc innych pomysłów..Np.na smakowite cukiereczki..


A ponieważ udało mi się kupić dwie sztuki - z myślą o Was, i skoro o cukieraskach mowa OGŁASZAM apetyczne CANDY..Może jest ktoś chętny??? 
Wprawdzie nie własnoręczne,ale..myślicie,że może być?
 CANDY  CANDY  CANDY
Czy ktoś wpadnie na cukiereczka?
Wystarczy zostawić komentarz:))i dodać wzmiankę na swoim blogu:))
Losowanie 8 marca,w Dzień Kobiet!!!



55 komentarzy:

  1. Ależ u Was będzie pięknie!
    Już się nie mogę doczekać przyszłego czwartku,kiedy to zaczniesz dekorować domek i pokażesz nam jak cudnie wygląda :)

    Ja się piszę na słodkości!Bo kryształowy pojemniczek baaaardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Będę zaglądać notorycznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Przesyłam link z roletami/firankami: http://www.scandidecor.pl/salon/firanki_zaslony kupowałam juz tam parę rzeczy i dlatego skojarzyłam te rolety :) mi sie najbardziej podoba Embleme:) pozdrawiam i zycze dużo pięknych chwil w nowym domku, jenny1382@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj(:
    Widać już pełen zarys domu,zostaje czas na dopieszczanie szczegółów.Czyli to co najprzyjemniejsze.Może znajdziesz coś dla domu w Bellemaison http://www.bellemaison.pl/Home.html Pozdrawiam serdecznie i czekam na efekt końcowy. Na candy też się oczywiście piszę((:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszczę pięknego domku, powodzenia.
    Porszę mnie uwzględnić w losowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrza!!!Drewno i biel- wspaniałe połączenie. Kanapy cudowne!!! (Czy zdrzdzisz, gdzie je wyszukałaś?)
    Trzynmam kciuki za Twoja przeprowadzkę i przyłączam sie to tych "śledzących" postepy...
    Życzę powodzenia,
    Virginia

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek jak marzenie ,widać ,że przemyślałaś każdy szczegół. Z wykonawcami tak już bywa przekonałam się swego czasu na własnej skórze . Koniec remontu miał być odgwizdany 1 grudnia ,a skończyła się 5 dni przed wigilią .Nie wiedziałam w co pierwsze ręce włożyć ...ale udało się i Święta były już w pełni urządzonym domu.
    Zazdroszczę Ci urządzania ,ten etap lubię najbardziej !.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudo! Ja chce ja!!! jest po prostu uroczy.
    agata.lazowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam tutaj przypadkiem i zostaję. Oczywiście wpisuje się rękami i nogami na co candy! Zazdroszczę etapu juz z przeprowadzką, ja tylko o tym marzę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, Twoja ekipa majstrów, to anioły! Gdybyś widziała, co zrobili z moim domem fachowcy, to byś dopiero doceniła swoich :D Ja płakałam i sprzątałam ok. 2 miesiące (za ich błędy i usterki płacę do dziś, wiele rzeczy muszę zrobić od nowa). A W Twoim domku jest tak pięknie, że tylko patrzeć i się cieszyć! Jakie staranne wykończenie!
    Co do roletek, to podobne widziałam kiedyś w Scandi Decor a na dekoria.pl można zamówić taki model ale bez haftu niestety.
    A co do cukierasków, to ja też miałabym apetyt, tylko czy mogę (nie mam bloga)?
    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na kolejne relacje z "ubierania" domku :)
    retrodomowa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. weszłam bez pukania... i pozwolę sobie zdjąc płaszcz... Cudnie tu u Ciebie:)
    Gratulacje i trzymam kciuki, aby efekt końcowy przeszedł Twe najskrytsze marzenia:))

    Pozdrówki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj:)))
    Pięknie, pieknie , pięknie!
    Odnajduję w Twoim rodzącym się domu klimaty mojego, już 'zasiedzonego", od półtora roku: kanapy, drzwi, podłoga - szachownica, meble kuchenne:))). Niech Wam się dobrze mieszka i nie mam wątpliwości, że tak właśnie będzie. Pozdrawiam
    agalove

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Cię teraz już w Twoim zakątku - z przyjemnością zaglądałam we wszystkie zakamarki :)
    Przyznam szczerze, że odrobinkę zazdroszczą Ci tego urządzania.. uwielbiam to, a zapewne długo nie będę mogła tego robić :(
    ..no i jeszcze kawiarenka!!! och od bardzo dawna w mojej głowie tli się pomysł aby otworzyć własną kafejkę z małą galeryjką - ale kiedy to zrealizuję?? Co prawda od kilku tygodni bardzo intensywnie rozmawiam o tym z moją bratnią duszyczką, ale nie wiem... za dużo rzeczy w głowie.. za mało odwagi na realizację!!

    Ciekawa jestem przeogromnie efektu końcowego!!
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, to niesamowite, wchodzę dzisiaj na Twojego bloga po raz pierwszy i nagle widzę tak jakbym oglądała swój domek, który właśnie urządzam. Kuchnia, drzwi, klamki, pasy na ścianach, większość jest dokładnie tak jak sobie wyobrażam swój domek. Powiedz tylko czy Twoje klamki są czarne patynowane czy same czarne? a noi oczywiście wrzucam Twojego bloga na swoją listę "NAJ". pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam pospieszyć z podpowiedzią, że roletki można kupić w Scandidecor, ale ktoś mnie już ubiegł :) Sama je rozważam, ale jeszcze nie zdecydowałam się na zakup, bo obawiam się jak u mnie będą w oknie wyglądały.
    Bardzo pięknie tu u ciebie, podoba mi się odcień farby przy wejściu do kuchni.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten pojemniczek i chętnie bym go przyjęła do swojego kolorowego świata. pozdrawiam cieplutko i kolorowo, ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, przez przypadek odkryłam Twojego bloga i przejrzałam go od deski do deski, Piekne zdjęcia, ciekawe pomysły a i efekt końcowy na pewno będzie powalający. Razem z innymi czekam cierpliwie i pozwól, że od dziś będę częstym gościem w Twoich progach :)
    Na candy chętnie się zapisuję i zapraszam na moje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak po nitce doszłam do Ciebie i chyba się rozgoszczę!!!Tak ja wszyscy jestem pod wrażeniem nowego domku i z niecierpliwością będę obserwować postępy prac!A myślę,że będzie na co popatrzeć. Do kolejeczki ustawiam się grzecznie bo cukierasy przepyszne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. och takiego cuda napewno nie uda mi się zdobyc, pojemnik jest przepiękny,już więc gratuluje ewentualnej zwyciężczyni i sama też się ustawiam w kolejce choc raczej bez wiary w jego posiadanie, zapraszam tez na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę mało orginalna - jest cudnie,
    ślędzę od początku i podziwiam:)
    z niecierpliwością czekam na kolejny wpis.

    Pozdrawiam
    Ania

    p.s. a anonimowi mogą wziąść udział w candy, jak tak, to ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cukiereczki do zdobycia, grzecznie staję w kolejce, może mi się poszczęści ...
    Pozdrowienia zostawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam :)
    Trafiłam oczywiście za sprawą candy ale na pewno będę częstym gościem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. kanapa mnie oczarowala :)

    ustawiam sie po cukiera :)
    http://radosna-tworczosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach pięknie!
    Mam wrażenie,że ja nigdy się nie wyprowadzę na swoje;)Kiedy ta chwila nastąpi...?
    Zazdroszczę urządzania,najprzyjemniejsza chwila:)Ale remontu nie zazdroszczę;/
    Z chęcią przyłączę się do zabawy
    Pozdrawiam serdecznie
    Natalia

    http://madlinka1989.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytałam Twojego bloga ,,od deski do deski,,.Bardzo pięknie u Ciebie.Twoja kuchnia,to moje marzenie.Mam nadzieję,że kiedyś się spełni!
    Do zabawy sie przyłączam!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wpisuje się Ada,która tutaj z e-mailem
    wpada
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jestem bardzo, bardzo chętna, już się zapisuję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. są chętni, są :) stawiam sie w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie piękne bibeloty, więc chciałabym mieć szczęście i zostać wylosowaną... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o to na cukieraska i ja się zgłaszam. Pięknie urządzasz swoją ostoję :) Jestem ciekawa finalnego wykończenia (dekoracji)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny ten twój biały kredensik..ja dopiero zaczynam jeszcze cala budowa na mnie czeka..będę śledzić twój blog bo jest inspirujący...pozdrawiam



    http://www.mojeniebieskiemigdaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. aa tez ustawiam się w kolejeczce

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce i zmykam do czytania i przeglądania twojego bloga pozdrawiam serdecznie

    ps
    zapraszam równiez na candy do mnie http://13ka.blogspot.com/2010/02/prawie-swiatecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudie jest, już dodaję do ulubionych. Cudna jest ta lampa z salonu. Gdzie ją zdobyłaś???

    OdpowiedzUsuń
  35. prześliczne wnetrza tworzysz a ta czarno-biała podłoga w kuchni mmmm,,, miodzio cudo
    i przepiekny pojemniczek z kogutem mam manie na ten motyw u mnie Wielkanoc trwa cały rok hehehe..
    jakbyś sie jeszcze kiedyś na taki natknęła daj znać , bede przewdzięczna :)
    pozdrawiam gorącao ni i wytrwałości w dalszym remoncie

    OdpowiedzUsuń
  36. Zauroczyłam sie ;) widze kolejny fajny blog :)
    gratuluję domku i zazdroszczę przy okazji ;) pięknie się tam robi :) no i synka gratuluję :)
    Pozdrawiam - wzmianka o candy już jest
    Dagmara :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Link na blogu zamieściłam już i stoję w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zapisuję się na Twoje candy z wielką chęcią :) kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie, a link już zamieszczam :-)
    http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super...:)
    Bardzo chętnie zapisuję się na candy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. inspirujące dodatki do nieźle się zapowiadających wnętrz :)
    chętnie przygarnę próbkę w postaci pojemnika !

    OdpowiedzUsuń
  42. dołączam i ja
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie:) http://kasmatka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  44. Sliczny domek, też się zapisuję na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam wszystko piękne gratuluje domku pozdrawiam i na candy się pisze.Anna.
    aneczka23-82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny! Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam serdecznie, domek podziwiam i zapisuję się na Candy. Pozdrawiam Karolina
    koper.karolina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Pewnie, że może! :-) A dom zapowiada się bajecznie.. duuuuużo zdjęć, duuuUUUżo zdjęć potrzebnych!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  49. Trzymam kciuki za powodzenie prac remontowo-dekoracyjnych! Z przyjemnością zapisuję się po słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  50. A pewnie,że wpadnę na Twoje candy ...i cukierkiem też się poczęstuję:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem chętna :)
    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja jeszcze ja! może zdążę :)
    pozdrawiam
    http://zaczarowana-kraina-angelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mnie w wakacje jak dobrze pójdzie czeka przeprowadzka, która w tej chwili mnie nieco przeraża. Sporo się tego wszystkiego uzbierało przez kilka lat. Raczej skorzystam z profesjonalnej firmy, nawet znajoma mi dała namiar na TipTopTrans - Przeprowadzki w Gdańsku. Obsługują firmy i osoby indywidualne.

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie też było to bardzo długo wyczekiwany czas i udało się i to nadzwyczaj bezproblemowo. Od razu wiedziałem, że skorzystam z pomocy specjalistów i tak przeprowadzki gdańsk cennik to był świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń