wtorek, 9 lutego 2010

Łazienka nabiera koloru.

Kolejne prace poczynione. Łazienka nabiera rumieńców, powoli wyłania się z niej jakiś obrazek..
Trudno było mi znaleźć odpowiednie płytki..Oferta na rynku niby bogata, ale wszystkie propozycje jak dla mnie bardzo banalne, zwykłe i trochę już niemodne...W zasadzie to nie znalazłam takich płytek o jakich myślałam, choć salonów odwiedziłam mnóstwo...Bardzo chciałam, aby łazienka była wyłożona małymi, prostokątnymi, białymi płytkami. Mam nadzieję, że jak wszystko w niej będzie już gotowe, te płytki trochę "zginą".


Jeszcze dużo pracy przed nami. Poniżej kilka inspiracji, dla urządzających - jak ja - swoje łazienki:








Na elementy dekoracyjne w końcu przyjdzie pora..I niewątpliwie będzie to najprzyjemniejszy moment!



Dokładnie taką szafkę zamówiłam do górnej łazienki. Projekt znalazłam w katalogu Maisons du monde.
W mojej wersji będzie stanowiła szafkę pod dwie umywalki.


i jeszcze kilka zdjęć łazienek..


Do następnego razu!

                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz