piątek, 28 września 2012

Kilka drobiazgów.

Przyznam się Wam: byłam już niemal pewna, że nastał kres mojego blogowania.
Przyczyna? Ta główna prozaiczna- czas wolny rozmiarów mikroskopijnych...
Nie bez znaczenia jest także fakt, że inna moja pasja wzięła górę nad wszystkim i to ją zgłębiam teraz w każdym wolnym momencie, który raczy mnie odnaleźć. Mowa o fotografii dziecięcej. Studyjnej ;) Zawsze chciałam to robić i chcę, aby to był teraz TEN czas. Ciągle trenuję, bo fotografia studyjna do łatwych nie należy ;)
Chciałam przy okazji podziękować Wam, za wszystkie lajki i te serdeczne "dyskusje" na mailach :)
Nie wiem, czy znacie to uczucie, kiedy  tacy wirtualni przyjaciele potrafią dodać większych skrzydeł niż te realne istoty dookoła? Dla mnie bezcenne! Dające kopa motywacji i wiarę w swoje - czasem kulejące jeszcze - umiejętności. Dziękuję Wam ogroooomnie! :********
Dlatego też postanowiłam wpaść chociaż na chwilkę, aby nie zmarnować tych wszystkich - no, wieloletnich można by już rzec - znajomości.

W związku z powyższym kompletuję "gadżety" sesyjne, które poza sesjami zdobią także mój dom.
Jakiś czas temu udało mi się kupić coś, o czym marzyłam już dawno, a mianowicie bardzo stary wózek dla lalek . Jest w idealnym wręcz stanie i...zakochałam się w nim:
U mnie opcja z misiami:)



W przesyłce znalazłam jeszcze małego, ale jakże trafionego gratisa :))
Porcelanową, wiekową lalkę...

Oprócz gadżetów większych gabarytowo, gromadzę różne opaski na główki niemowlęce, których to szycie i wymyślanie stało się całkiem fajny zajęciem:
Jedna z nich, oczywiście w klimatach retro, nie umiem już inaczej ;))



A to już czepek, który uszyłam kilka dni temu na potrzeby sesji :


Po resztę odsyłam na www.annatrochanowska.pl
Jeśli się komuś spodobają moje zdjęcia, uśmiecham się po "lajka" ;)

*********

Dom dekoruję ostatnio tylko drobiazgami, doszywając nowe poduchy czy zmieniając tekstylia.
Muszę Wam koniecznie pokazać co zawładnęło moim sercem i spotykamy się teraz kilka razy dziennie ;) choćby przy śniadaniu.
Mowa o lnianej serwetce w kolorze pudrowego różu. Uwielbiam...






Tym smacznym akcentem kończę na dzisiaj, a skradzioną chwilkę może uda mi się jeszcze o moment przedłużyć, racząc się jesiennym słońcem...


Pozdrawiam, do następnego razu!

44 komentarze:

  1. Witaj Aniu:)
    wspaniale, że masz taka pasję! piękny ten wózek z misiami i laleczka... uwielbiam takie retro klimaty. a Twoja opaska! bomba
    to zdjęcie z maleństwem to Ty robiłaś? Jest niesamowite!

    a poranki w tak nakrytym stole to sama przyjemność.
    Pozdrawiam ciepło i nie rezygnuj z blogowania...
    papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten wózek! Śliczna dekoracja, a ta lala - marzenie!
    Dopinguję Ci w Twojej pasji, robisz świetne zdjęcia:)

    uściski:)

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nie zostawiaj nas, Twoje zdjecia sa boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z dzieciatkiem - cudne, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie bajka,a wózek cudo!Sama ostatnio właśnie spełniłam jedno ze swoich marzeń i podobny kupiłam zupełnie przypadkowo,także znam to uczucie radości!
    Opaska jest przeurocza.Mam jedno zdjęcie dziewczynki zapisane na komputerze,które skradło moje serce i musiałam je zapisać.Wyślę Ci na maila,może się przyda:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie aha możesz zajrzeć na tego blogaska,może już go znasz,a może nie?http://anielinka-dag-esz.blogspot.com/2012/05/7-tydzien.html
    P.S Fajnie,że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne drobiazgi, ale najbardziej i tak podoba mi się zdjęcie w balii. Sama ostatnio byłam autorką sesji w wykorzystaniem takowej. Tylko, że u mnie w wodzie pływała gumowa kaczucha, a nie prześliczna, mała istotka w cudnym czepku.
    Pozdrawiam i zapraszam http://mojewnetrzarskieja.blogspot.com/2012/09/pierwszy-may-sukces.html to zobaczenia własnym okiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! gadżety sesyjne, małe szyjątka i zdjęcia oczywiście! Rozwijaj pasję - kibicujemy Ci tu wszystkie z całych sił! Robisz przepiękne zdjęcia i na pewno w nowej roli fotografii dziecięcej poradzisz sobie genialnie! Zaglądaj tutaj czasem,nie damy Ci odejść! Pozdrawiam serdecznie i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zdjęcia zawsze wywołują we mnie uśmiech i zachwyt.. więc wierzę mocno, że uda Ci się wszystkiemu sprostać podczas sesji studyjnych :-) Wózeczek zachwycający :-)) Idę zajrzeć na link, który podałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny! I jak tu Was nie kochać??!! :))
    Jesteście wspaniałe!!!!Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu:)moje dziecko też dostało takiej zajawki:)))robiłam czapeczkę -baranka dla niemowlaczka,ale jeszcze nie została użyta :)))napewno byłaś na blogu -fotosister-jeśli nie ,polecam:))pozdrawiam i życzę sukcesów:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaraz zagladna na stronke, poki co musze napisac ze gadzety sa sliczne, ten retro wozek jest magiczny! A zdjecie bobaska w czepku zachwycajace!
    pozdrawiam cie niezwykle cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia z takimi przedmiotami będą bardzo klimatyczne, wózka zazdroszczę bo widziałabym taki u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie będę oryginalna, bo dziewczyny wyżej juz to pisały, ale wózek retro idealny... taki idealnie retro! i do tego te miski...
    my tez ostatnio robilismy sesje retro, tylko dla chłopca, bez wózka... którego i tak nie mamy...
    pozostałe dodatki sesyjne też fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh Boze dziewczyno- jak Ty to świetnie ujęłaś. Ja też szukam motywacji i przyjaciół. Myśle o jakimś hobby. Ty wygldasz na taka co hobby juz ma ale czasu mało na zgłebianie.. Powodzenia. Bardzo mi się podoba że wszytko w jaśniutkich kolorach trzymasz. Ja tak chcę baby room urządzić. Tymczasem czekam na dodanie mi skrzydła ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, trzymam kciuki za Twoją nową pasję, ja zgłębiam ją już od dwóch lat i co dzień odkrywam nowe możliwości :-). Fotografia dziecięca, choć bywa trudna, jest najpiękniejszym rodzajem fotografii! Powodzenia!

    Ps.Wózek marzenie, też takiego szukam, ale te które znajduję są w kosmicznych cenach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dzisiaj żegnałam jesienne słoneczko na plaży:) Ależ pięĸny ten wózek! I opaska i ten czepek! Wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne robisz zdjęcia Aniu. Pozdrawiam, Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!życzę powodzenia i wytrwałości,bo satysfakcja jest na pewno!
    Gratuluję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Też poluję na taki wózek::)
    Piękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zycze powodzenia! Pudrowy roz uwielbiam, a drobiazgi retro na pewno nadadza niepowtarzalnwego uroku kazdej sesji. Piekne foteczki! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przestawaj blogować, bo lubię tu zaglądać.
    Opaski niemowlęce czasami są takie śliczne, że ma się ochotę je zjeść. Niestety moja Pusia ma 13 miesięcy i nie toleruje nic na swojej głowie. Pozdrawiam i zapraszam
    http://plastikowe-pomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh jacie:) Co za foto bobasa rewelacyjna czapusia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! Ten bobas w czepku skradł moje serce ;o))
    Pozdrawiam! ;o0

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, trzeba rozwijać swoje pasje!!!! Piękny wózek ;)
    Wszystkiego dobrego
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  26. Wózek świetnie trafiony gadżet i do Twojego wnętrza i do zdjęć. Rób zdjęcia bo wiem że to wciąga a Twoje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, zdjęcia są cudowne ale proszę nie zostawiaj bloga, nawet jeśli zamieścisz coś na jakiś czas to wystarczy :)

    P.S. nie mogę znaleźć na stronie maila do Ciebie a chciałam zapytać o coś bardziej osobistego, dałoby się?

    pozdrawiam
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są urocze mają w sobie nutkę nostalgii bardzo mnie urzekły. Dostrzegasz drobne dodatki potrafisz ująć to w obiektywie .Lubię zaglądać na twojego bloga i proszę również nie opuszczaj go ,wstawiaj zdjęcia i daj cieszyć oko innym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajrzałam na stronę... cudowne zdjęcia! Masz dziewczyno oko i talent! Trzymam kciuki za rozwój nowej pasji! I mnóstwa pomysłów.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję Wam Dziewczyny:) Wszystkim razem i każdej z osobna :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że jeszcze jesteś!!! Rozumiem bardzo brak czasu na wszystko co by się chciało zrealizować. Ja na bieżąco oglądam Twoje zdjęcia na fb. Są czadowe.

    OdpowiedzUsuń
  32. przeurocze zdjęcia!!!!, nie rezygnuj z bloga!!!! Twoje zdjęcia to arcydzieła...i można je oglądać i oglądać!!!

    Co do pasji...tak!!!! to ten czas, dokładnie rozumiem co masz na myśli...u mnie to samo jest teraz... to magiczne kiedy można robić to co się kocha!!! Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia przecudne, podziwiam pasję i zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne sa te dodatki do sesji ;) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia robisz. Fajne zajęcie znalazłaś i nowe zbieractwo :-). Tak trzymaj bo naprawdę pieknie pstrykasz.

    OdpowiedzUsuń
  36. SUPER!!!! zapraszam do siebie, aby ocenić i obejrzeć makijaże przeze mnie wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie jesteś prawdziwą czarodziejką. Przepięknie. Zachwycam się każdym zdjęciem, każdym detalem. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie tutaj, obserwuje ! i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj. Czy mogłabyś podpowiedzcie jakąś hurtownię z wyposażeniem wnętrz?
    Pozdrawiam
    akurc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. ale cudny wozeczek! sliczne zdjecia :) gratuluje, az milo popatrzec :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Twoje zdjęcia, bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny ten wózeczek z misiami! cudo!

    paulapearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń